Vilkor

All användningen av webbplatsen drivs av Labels4Kids Limited på www.labels4kids.se ("Webbplatsen") betyder att du accepterar dessa Vilkor, inklusive vår integritetspolicy. Vi förbehåller oss rätten att ändra dessa vilkor då och då utan föregående meddelande och efter eget gottfinnande. Det är ditt ansvar att periodvis läsa igenom denna sida för uppdateringar till dessa vilkor, som ska träda i kraft så snart skrivits men gäller inte beställningar accepteras av oss innan vilkor ändrade.

 

OM DU INTE ACCEPTERAR DESSA VILKOR VÄNLIGEN LÄMNA WEBBPLATSEN NU.


Alla referenser till "vår", "oss", "vi" eller "företag" i denna policy och inom opt-in notice bedöms att hänvisa till Labels4Kids Limited.



1. Betalningar - Vi accepterar betalning med Visa, Mastercard, Switch, Delta, Solo, Diners Club, Electron, och American Express. All priser är inklusive Moms. Vårt beställningssystem är nivå-1 säkert med Worldpay Corporate Gateway och även PayPal för kredit/kontantkort transaktioner och helt automiserad med varukorg faciliteter. Vi sparar inga kredit / kontantkort information om vår server av säkerhetsskäl, och all data skickas via universellt accepterade, säkra krypteringsteknik.

2. Återbetalningspolicy - Om varan inte har personifieras för kunden har kunden rätt att annullera beställningen och återbetala varan för återbetalning inom 28 dagar från leverans. Varor som inte överensstämmer med online-beskrivningen måste returneras omedelbart och vi kommer att ersätta dem med rätt produkter och återbetala dina portokostnader. Om du är helt missnöjd kommer vi att ge dig en full återbetalning. Däremot finns det ingen återbetalning på personliga produkter som kostade mer än 900kr. Vänligen kontakta oss på sales@labels4kids.com innan du skickar dina produkter tillbaka och ange anledningen till att du vill ha en återbetalning så att vi kan försöka att förbättra vår service och hantera din återbetalning.

Om du inte får varorna eller om de skadas under transporten kräver vi att kunden fyller i en "P91 Denial of Receipt Letter" för att bekräfta misslyckande att leverera paketet, och denna form skickas direkt till kunden från Royal Mail. Om du inte skickar denna form tillbaka till Royal Mail kommer de inte att betala för kostnaden för produktion eller förlorad post.

Royal Mail Tvist eller Post-störningar
I händelse av en Royal Mail tvist eller poststrejk kör vi inte om etiketter för 20 arbetsdagar från leveransdatum. Efter denna tid kommer vi att köra om etiketterna om de fortfarande saknas och även placera en postal-claim för förlorad post med Royal Mail för värdet av varorna. Vi behöver ert samarbete för att göra det och du kommer att krävas att slutföra en P91 Denial of Receipt formulär som Royal Mail kommer att skicka till dig i sinom tid.

 

3. Leveranskostnader och Tider

Tiderna nedan hänvisar till hastigheten på leveranskostnader, inte tillverkningen.

Leveranskostnader kan ändras när som helst och kommer att uppdateras på hemsidan. Leveranstiderna är uppskattningar baserade på Royal Mail och vi är inte ansvariga för extra post eller kurir kostnader i händelse av en Royal Mail tvist eller försenade jul post.

 

Vi tar betalt för leverans en gång per beställning även om du beställer mer än en produkt.

Vi strävar när så är möjligt att skicka beställningar så snabbt som möjligt särskilt då det finns viktiga deadlines som att återvända till skolan.
 

Vi kan inte skicka "International Signed For" leveranser till Postboxadresser (PO Box-adresser). 

 

Se Leverans & Priser